domingo, 22 de febrero de 2009

7 coses a saber sobre mi


(Este post está escrito en catalán. Para traducirlo, http://www.softcatala.org > Traductor > de català a castellà.)
(This post is written in catalan. To Translate it, http://www.softcatala.org > Traductor > de català a castellà, then use Reverso or any other Spanish - Other languages translator.)


Myriam (srta. Publicidad en Escabeche) m'ha enviat un meme sobre 7 confessions que he de fer, i jo no m'hi puc pas negar (:p) així que... allà va!

1. Aquest blog el vaig crear després d'uns quants intents fallits de portar un espai en el qual jo pogués exposar una mica el que faig i/o el que sento: Vaja, aquelles coses que en principi no importen a ningú però després tard o d'hora tothom acaba mirant.

Vaig començar amb Fotolog, però com que funciona com una escopeta de fira el vaig canviar per Photoblog. Photoblog funciona molt bé, però... siguem sincers, encara no és gaire conegut i a vegades em sentia una mica estranya pujant dibuixos i fotos en una web en què no hi havia gaire feedback. Després de saber que alguns companys d'universitat feien servir Blogspot em vaig decidir apuntar al carro i aquí estic des del novembre passat. :)


2. Des de fa uns anys ençà tinc un propòsit: el d'aprendre a saber dibuixar amb programes vectorials. No és que no m'agradi el meu ArtRage, però a l'hora d'imprimir el que faig les tintes apareixen del color que els dóna la gana i m'agradaria tenir una mica més de control sobre el que faig. Quan tingui una mica de temps lliure em posaré amb l'Illustrator, a veure què em surt!

3. Pel que fa a mi, sóc mooooooooolt independent. Potser és el fet que sóc filla única que fa que no m'agradi gaire comptar amb la companyia dels altres a l'hora de fer segons quines coses (per exemple, comprar. Tot i així estic encantada d'acompanyar als altres. :p)


4. Quan acabi la carrera, o al menys quan només em quedin un parell d'assignatures, me'n vull anar a Bèlgica (exactament a Anvers) per treballar i perfeccionar els idiomes que mitjanament sé -francès i alemany-, apart d'aprendre neerlandès. De moment ja m'he informat a través de la uni però després he d'anar a Barcelona i a Tarragona a demanar més informació i segurament a finals d'aquest curs o a principis del que ve ja faré els primers tràmits.

5. No m'agraden gaire/gens els gossos, prefereixo amb molta diferència els gats. El millor del tema és que ma mare és absolutament el contrari que jo amb aquest tema així que si en tinc un crec que l'hauré d'amagar cada cop que ella vingui. xD


6. Segurament la primera impressió que algú es pugui formar de mi és el d'una noia reservada i una mica tímida. Tot i així tinc una part agosarada que algunes persones coneixen, i això es pot materialitzar en un tatuatge que tinc a la meva espatlla esquerra. Estic pensant en fer-me un altre al turmell però ja veurem...


7. Quan tenia 11 anys vaig guanyar el 3r premi de redacció de la Congregació Mariana de Reus. El text que vaig escriure el vaig dedicar al meu avi, que es va morir just aquell any. Llàstima que ara per ara escriure ja no sigui el meu fort. ...

El 3r i 4t punt d'aquest meme me'ls he de saltar perquè no sé qui l'ha fet i qui no, així que qui tingui ganes de fer-lo és ben lliure de copiar-lo i enganxar al seu bloc. :)





(Mentrestant seguiré curant-me de la meva ressaca carnavalera... aix.)



No hay comentarios: